Esteettiset hoidot

Monipuoliset esteettiset hoidot Tyylikoulu Wellhottarien toimitiloissa

24.2 klo 10-18

Aira Peiponen esittelyssä: Hänellä on Kasvatustieteen Maisterin, sairaanhoidon opettajan sisätautien/ kirurgian erikoisalan tutkinnot. Hän on koulutukselta myös koulutettu hieroja sekä kosmetologi. Aira on saanut laajan koulutuksen myös esteettisiin hoitoihin eri lääketehtaiden pistos- ja tuotekoulutuksiin kuten: Allergan Aesthetics, IBSA Nordic, Q-med. Hän toimii itse eri maahantuojien pistoskouluttajana. Esteettisiä hoitoja Aira on tehnyt yli 20 vuotta. Näitä ovat täyteainehoidot hyaluronihapolla ja mesoterapiahoidot sekä lipolyysihoidot. Seuraava sovittu työskentelypäivä on 24.2 klo 10 eteenpäin.

Hänelle voit varata aikoja yllä näkyvästä sähköpostiosoitteesta tai soittamalla hänelle.

.

Nasolabiaalisten poimujen täyttö hyaluronihappotäyteaineella

Nasolabiaaliset poimut syvenevät iän myötä useimmilla naisilla. Toimenpide nasolaabiaalisten poimujen korjaamiseksi täyteaineilla on ihanteellinen niille, jotka haluavat saada näkyviä tuloksia yhdessä päivässä.

Nasolabiaalisten poimujen korjaus on ei-traumaattinen toimenpide, jossa nenälabiaalipoimujen alueelle ruiskutetaan täyteainetta, joka täyttää ne sisältä. Tämän menetelmän avulla voit poistaa ikään liittyvät muutokset välittömästi ja tehokkaasti.

Konsultaatiossa kosmetologi määrittää indikaatioiden ja vasta-aiheiden olemassaolon, tutkii tulevan korjauksen alueen ja valitsee sopivimman täyteaineen.

Jotta toimenpide olisi mahdollisimman mukava herkälle potilaalle, iholle levitetään pintapuudutus voidetta 20-30 minuutin ajan. Jos sinulla on kiire, voit suorittaa toimenpiteen ilman pintapuudutus valitsemalla puudututus sisältävän täyteaineen.

Yhden toimenpiteen vaikutus ilahduttaa sinua vuoden, jonka jälkeen toimenpide voidaan toistaa. Nasolabiaalisten poimujen korjaaminen täyteaineilla on nykyään kultainen standardi kosmetologiassa menetelmän yksinkertaisuuden, tehokkuuden ja turvallisuuden vuoksi.

Valmistelu

Toimenpidettä varten ei vaadita erityistä valmistelua. Ainoa asia, jota ei suositella ottamaan kipulääkkeitä ja verta ohentavia lääkkeitä toimenpiteen aattona mustelmien välttämiseksi.

Toimenpide

Kosmetologi puhdistaa ihon ja antaa paikallispuudutuksen. Sitten hän määrittää pistoskohdat ja ruiskuttaa lääkkeen ihon syviin kerroksiin ohuella neulalla. Siten täyteaine jakautuu tasaisesti ihopoimun alueelle suoristaen sen sisältä.

Istunnon jälkeen / Toimeenpiteen jälkeen

Toimenpiteen jälkeen injektioalue käsitellään antiseptisella aineella ja kosmetologi antaa suosituksia jälkihoitoon. Käytännössä ei jää jälkiä, mikä tekee toimenpiteestä näkymätön muille.

Kontraindikaatiot / Vasta-aiheet

• Raskaus ja imetys
  • Vaikeat autoimmuunisairaudet ja somatisaatiohäiriöt
  • Akuutit infektiot
  • Tulehduksia alueella mitä käsitellään
  • Syöpätaudit

Заполнение носогубных складок филлером с гиалуроновой кислотой

Носогубные складки с возрастом становятся более глубокими у большинства женщин. Процедура коррекции носогубных складок филлерами идеальна для тех, кто хочет получить видимый результат за один день.

Коррекция носогубных складок – нетравматичная процедура, при которой в область носогубных складок вводят филлер, заполняющий их изнутри. Этот метод позволяет мгновенно и эффективно устранить возрастные изменения.

На консультации косметолог определяет наличие показаний и противопоказаний, изучает область предстоящей коррекции и подбирает наиболее подходящий филлер.

Чтобы процедура была максимально комфортной для чувствительного пациента, на кожу наносится обезболивающий крем на 20-30 минут. Если вы спешите, вы можете провести процедуру без анестезирующего крема, выбрав филлер, содержащий анестетик.

Эффект от одной процедуры будет радовать вас в течение года, после чего процедуру можно повторить. Коррекция носогубных складок филлерами на сегодняшний день является золотым стандартом в косметологии, благодаря простоте, эффективности и безопасности метода.

Подготовка

Специальная подготовка к процедуре не требуется. Единственное, что не рекомендуется принимать накануне процедуры обезболивающие и кроверазжижающие препараты во избежания появления синяков.

Процедура

Косметолог очищает кожу и наносит местную анестезию. Затем определяет места уколов и с помощью тонкой иглы вводит препарат в глубокие слои дермы. Таким образом, филлер равномерно распределяется в области кожной складки, расправляя ее изнутри.

После сеанса

После процедуры область инъекций обрабатывается антисептиком и косметологом даются рекомендации по уходу после бьютификации. Следов практически не остается, что делает процедуру незаметной для окружающих.

Противопоказания к процедуре

• Период беременности и лактации
  • Тяжелые аутоиммунные и соматические заболевания
  • Острые инфекционные заболевания
  • Воспалительные процессы в области предполагаемых инъекций
  • Онкология
Nimesi menee täällä

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

YHTEYSTIEDOT

Saila, Parturi-Kampaaja Oulu Tyylikoulu.

Saila

parturi-kampaaja